lite party jao

När jag och Agnes anlände till Falun igår åkte vi hem till Tess på party. Jag hade en bra kväll med bra männsikor. Dans, sång, galenskap och fotboll nere vid kopparvallen. De tvingade mig att stå i mål, men det gick dock inte så bra. Skrek mest när bollen kom och släppte in alla bollar i mål. Sen drog vi till max och käkade nattmat.

Idag har jag och Agnes varit nere på modevisning på stan. Det var YA frigymnasiums treor som hade en slutvisning.


GoseCissie och jag !


Fina tjejer


Jag och Tess <3


Tess, Lisa och Cissie :)


Simon och Johan :)


Små pojkar :)


Jennifer och Amanda :)


Agnes och Tilda :)


Galen Lisa ;)


Tess och Petter :)


David, Agnes och Jocke :)


O´malley :)


Bosjävel and moi!


Apmannen och tre apor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0