lyckligt lottad tjej

Jag inser verkligen nu hur lyckligt lottad jag ska vara över allting. Har världens bästa vänner, föräldrar, syskon och släkt. Helt underbara människor i min omgivning. Jag lever ett sånt jäkla bra liv, just nu har jag sommarlov, jag är lyckligt lottad över att jag snart ska börja jobba, för vem vill inte haffa in lite pengar. Och sedan när skolan börjar är jag även då lyckligt lottad. För jag har en sån sjukt bra klass! Saknar dom just nu, då vi inte ses så mycket.
Denna veckan bor jag oh Tess i min lägenhet och vi har det jättemysigt. Just nu är hon dock ute på krogen, men jag har spenderat dagen med Sara. Vi tog en spontantripp till Ludvika och överraskade både papsen och Emilia. Och eftersom Sara körde bilen hade jag trevligt sällskap med mig. Imorgon ska jag kidnappa min systerdotter en stund och gosa med henne och sedan åker jag med Sara till Emmaus och shoppar lite på second hand.
Jag har även kommit på mig själv att jag måste ta mer bilder dessa dagar, har ju ingenting att lägga upp på bloggen.
min underbara lilla flicka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0