världens bästa älskling

Emilia Milo Minis Emajl Mini Lindholm, min kusin fyller idag hela 18 år. En kusin som jag har delat hela mitt liv med. Det är helt galet hur fort vi har växt upp. Det känns som att det var nyss vi var i 10 årsåldern och jag såg upp till dig som om du vore en drottning. Men efter några år insåg jag att det inte var så. Du var fortfarande min queen men jag slutade att alltid göra som du sa och började själv säga ifrån. Vi har lärt oss mycket av varandra, haft hundra bråk som har varat i månader. Men vi hittar alltid tillbaka till varandra, för vi vet att vi aldrig kommer glida isär för gott.
Du kan vara världens största ego, slå mig och behandla mig som skit(hihi). Men när det väl gäller är du världens bästa och finns där för mig. Du är den av mina vänner som jag har känt längst och jag ser inte dig som endast en kusin, jag ser dig som en av mina absolut bästa vänner. Men att vara släkt med dig är ju en bonus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0