sluta väga er

Nu kommer det.
Jag tänker prata om kroppar och viktminskning. Det är ju så att väldigt många människor vill gå ner i vikt och förbättra det på sina kroppar som dom tycker är fult. Jag tycker att alla som har en våg ska slå sönder den och kasta ut den genom fönstret. Vikten är bara onödig att tänka på. Samtidigt som man tränar bygger man muskler och det gör att man inte ser hur många fettkilon man har tappat. Istället så tycker jag att man ska mäta med måttband runt magen ifall man måste göra någonting.
Men bäst av allt är om man bara ställer sig framför spegeln varenda dag och ser förvandlingen med egna ögon. Det är bara en själv som ska vara nöjd med sin kropp och jag tycker att bara man känner sig nöjd med sin kropp och tycker att man själv ser bra ut, då ska man skita i vikten och måtten.
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0