Ludvika

Blev ingen uppdatering igår, för direkt efter skolan åkte alla dansare till Vansbro på en väldigt speciell dansföreställning. The Knots hette den och dom som gjorde den kommer från Norge.
Kom hem till Ludvika sent igårkväll och idag har jag också gjort mycket.
Jag och Amanda åkte till våran gamla skola och hälsade på. Alla lärare blev jätteglada över att se oss, vi åt även lunch med våran gamla klassföreståndare. Herrejösses vad fel det kändes att egentligen inte få vara inne på skolan som vi har gått på i 10 år.
Efteråt umgicks vi lite med Elin och sedan fikade jag med Issa. Vi hade mycket att prata om kan man säga, händer ju en del på en månad.
Nu är jag hemma hos pappa igen och ska snart fika, för min faster är också här på besök.
Ikväll åker jag hem till Falun igen.
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0