en saknad

Kunde inte somna. Ligger bara och bölar.
Jag saknar mina älsklingar i Ludvika alltför mycket. Har legat och läst alla gulliga texter på avslutningshatten och kollat på alla gamla bilder ett tag nu och jag vill träffa dom nu på en gång!
På lektionerna här i Falun kan jag ibland få för mig att dom ska vara där, bara för att dom alltid har varit det. Men dom finns inte här runt omkring mig varenda dag längre och det är svårt kan jag lova.
Jag är så himla lycklig att jag faktiskt har Amanda här, vad fan skulle jag annars ha gjort?
Jag älskar er tjejer, hoppas att vi ses snart!
bilder från 2008, men jag älskar dom
/a

Kommentarer
Postat av: Abra

saknar dig med!!

2010-09-09 @ 21:28:45
URL: http://abrakadabrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0