mamma <3

Mamma hade ett litet pepptalk med mig nyss och jag måste faktiskt börja ta tag i mig själv. Jag kan inte längre bara lägga mig i sängen och sova när jag mår dåligt. Som ni säkert har märkt så har jag inte mått så bra på några dagar nu. Mycket av det beror på att jag ska ha mens snart, vilket innebär PMS. En annan sak är höstmörkret. Jag älskar hösten soliga och fina dagar när träden lyser i starka färger. Men när mörkret börjar komma blir jag stressad och deprimerad.
Jag älskar min klass och trivs jättebra i den. Men ett liv utan människor som alltid har känt en är jobbigt som tusan. Amanda var borta från skolan hela förra veckan och det var jättekonstigt att vara i skolan utan en enda barndomsvän. Nu har Tess också åkt till Ryssland och blir borta i en och en halv vecka, fyfan.
Men som sagt, jag ska försöka tänka lite positivt och det börjar med lite shopping på stan imorgon med mamma och en fika.
jag älskar min mamma <3

/a

Kommentarer
Postat av: Mamma

Amanda min goa, fina unge! Jag finns alltid för dig <3 Och vet du? Egentligen är hösten lika vacker i mörkret. Det är bara solen som inte är där just då, men färgerna finns ändå.

2010-10-12 @ 21:53:06
URL: http://authorwannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0