skräck

Asnajs dag liksom, nu är jag dock väldigt trött.
På teatern idag hade vi skräcktema, så vi släckte ner rummet och hade bara lite svaga spotlights i rummet, sedan skulle vi hitta på en skräckscen och spela upp den. Haha vi skrämde upp oss jättemycket och blev typ rädda för oss själva.
Nu ska jag städa mitt rum. Jag vågade inte innan, för jag var ensam hemma och det är det värsta jag vet.
Fatta om jag typ hade stått och dammsugit så hade någon kommit in i rummet, usch vad rädd jag skulle ha blivit.
Kolla på dom här bilderna. Var mitt hår fint eller var det fint?
Och ja, det är mitt riktiga hår, allting! 
/a

Kommentarer
Postat av: Anonym

satan vad snygg du är

2010-10-21 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0