en stjärna

Jag har faktiskt fullständigt skitit i att blogga idag. Jag har istället tagit vara på min dyrbara tid i Ludvika.
Kan ni tänka er hur jobbigt det är att stå mellan två familjer, två städer och två gäng vänner? Man ska liksom hinna räcka till för alla. Men det är inte alltid så enkelt, jag försöker istället så gott jag kan.
Denna helg fick jag till exempel träffa hela pappas släkt då vi firade min kusin som har fyllt 20. Det var riktigt underbart att få träffa alla efter så lång tid och bara njuta av att vara med dem.
Nästa helg däremot åker jag till min mormor och morfar i Täby. Också det ska bli helt underbart, eftersom jag inte heller har träffat dom på väldigt länge. Denna gång lyckades jag pricka in släktträfferna olika helger. Men ibland händer det att jag måste välja mellan två sidor och då får ni inte tro att jag tycker om den ena sidan bättre bara för att jag väljer den. Nej absolut inte. Jag älskar hela min släkt och alla mina vänner lika mycket, men jag måste ibland helt enkelt bara välja det som känns rätt just då.
Snälla förstå mig och förstå att jag har det ganska jobbigt ibland tack vare detta. För jag vill verkligen finnas till för alla!
.
Den här bilden stämmer in perfekt på det jag just har pratat om.
/a

Kommentarer
Postat av: issi

<3 Puuuss

2010-10-04 @ 14:31:55
URL: http://izabelleius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0