skansenbilder

Amanda klappar kossan!


Söta Louise :)


Lag Kyrkskolan gjorde en sammarbetsövningslek så att vi skulle vinna bullpåsar.
Jag var inte med och lekte, istället fångade jag stunderna på bild :)


Amanda, jag och Louise


Putte från "så ska det låta". Och vem fick hand autograf om inte jag? ;)


Molly Sandén


Timoteij


Måns Zelmerlöw och Andreas Johnson <3


Sara och Amanda :)


Min autograf från Putte (A)


Jag med Dattens keps och Louise bakom en tågbiljett.


Linnea och Amanda :)


Vi avslutar dagen med en bild på Datten som numera heter KåtN!
Jag har haft en awesome dag, men nu vill jag bara sova :)
ps, de flesta bilderna är tagna av mig! ds
/a

Kommentarer
Postat av: Sara

Jätte fina bilder Amanda!

Kul att någon fångade dagen på bild!=)

2010-05-07 @ 16:13:01
URL: http://sarakjansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha klockrena bilder:)

och min kusin är lika fin som vanligt(A) haha

2010-05-09 @ 13:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0