repetition

Inga lektioner för min del idag, förutom idrottslektionen imorse då. Annars har min dansgrupp och alla andra artister haft repetition inför vårmixen imorgon. Egentligen hade vi bara tid mellan 12.30-14.00. Men vi var det på allas repetitioner. Och imorgon är själva vårmixen då vi ska uppträda för hela skolan. Det kommer bli awesome!
På eftermiddagen åkte jag hem till Emilia. Vi har slingat hennes hår, sen kollade jag på tv och drack kaffe med hennes mamma.
Nu är jag hemma och ska snart smörja in mig med brun-utan-sol eftersom Emilia tyckte att jag var så blek.
Isabelle i justeringsbåset idag :)
/a

Kommentarer
Postat av: iss

snyggis I love me

2010-05-21 @ 11:44:24
Postat av: fridi

sööööt

2010-05-22 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0