falustad

Jag anlände precis till Falun. Min mamma hämtade upp mig, skjutsade mig till Sara så att jag fick gratta henne och ge henne en kram. Nu är jag hemma igen. Alla tjejerna ska till Sara ikväll och äta lite mat och sådant. Men jag avstod, på grund av att jag är på lite dåligt humör och jag vill inte utstråla dålig energi på hennes födelsedagsmiddag. Men grattis ändå min älskling :)

Jag är dödshungrig och väntar på att mamma ska bli klar med maten, tror faktiskt att jag till och med ska hjälpa henne lite. Ja så får det bli. Pusshöj!


En bild på mitt söta födelsedagsbarn :* <3

/a

Kommentarer
Postat av: sexybitch aka sara

AAMANDAAA tack tack tack <3

du är speciell ska du veta :**

2010-05-16 @ 00:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0