godisråttan

Jag är så himla glad, för jag fick träffa min mormor och morfar idag som jag inte har träffat på jättelänge. Dom kom förbi vid skolan för att lämna en dosa som mamma skulle ha, plus att jag fick två goa varma kramar och lite godis.
'
Amanda och Isabelle hade danslektion på idrotten idag och det var riktigt roligt, för en gång skull var alla killarna med och engagerade sig, även läraren. På torsdag är det min och Agnes tur att ha lektion.
'
Efter skolan gick jag med Amanda ner på stan och handlade godis, gick in i nya gallerian och hjälpte henne att kolla på en vårjacka. Sen åkte jag hem och kikade tv fram tills nu.
'
En skumkanin och en lakritsstång, man får faktiskt unna sig lite godsaker.
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0