en sköldis

Dagen började med nationellt prov i engelska, skrev en uppsats med temat "hope for the future". Vi fick sluta tidigare idag också, eftersom musiklektionen var inställd. Så jag åkte hem och kollade på tv.
*
Vet ni vad? En gång i tiden hade jag två små sköldpaddor, den ena dog av sjukdom och den andra sålde pappa. Men jag tyckte verkligen om dom och jag skulle gärna vilja ha en ny. Jag ska övertala mamma att jag kan ha en på mitt rum, och eftersom jag älskar sånna djur mer än pälsdjur skulle jag behandla den som min egna lilla bebis. Vill verkligen. Jag och Abra har redan hittat på ett namn till den, så till sommarn kanske det blir, eller mamma? ;)
*
Hittade inga bilder på mina gamla, så tog en annan.
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0