clothes

Har kommit på att det är ungefär varannan vecka som jag orkar klä mig fint och lägga ner tid på mina kläder, dom andra veckorna känner jag bara för myskläder och gosar runt hela tiden. Anledningen är väl att jag sliter ut mig själv dom veckorna jag orkar bry mig om kläder. Jag älskar att klä upp mig och lägga ner tid på det, tro inget annat. Men det är så grymt skönt att sätta på sig mjukiskläder och dra till skolan.
Men jag ska skärpa mig, från och med imorgon tänker jag dra på mig mjukiskläder när jag kommer hem från skolan!
<-fina kläder | mysiga kläder ->
/a

Kommentarer
Postat av: Mamma

Allt klär en skönhet!

2010-03-16 @ 19:40:06
Postat av: aalexandertrygg

vi är ganska lika du och jag, för så brukar jag också göra, haha :)

2010-03-16 @ 20:04:50
URL: http://aalexandertrygg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Mamma: Även om allt klär en skönhet så är det roligare att känna sig fin och klä upp sig :)



Alex: Ja, eller hur! Älskar myskläder, men dom är så tråkiga!

2010-03-16 @ 20:47:35
URL: http://aalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0