årets fail

Jag gjorde en liten tabbe idag kan man säga. Går först hem till Fia och Juri för att titta på deras tatueringar.
Ringer mamma som säger att jag ska långa pengar av dom.
Juri kastar pengarna i soffan.
Jag sitter i gästrummet med Anton när Tess kommer och skriker att vi måste åka. För Tomas hade tagit bilen, så Tess fick hämta mig med cykel. Jag skyndar mig ut och vi cyklar till stationen. När vi kommer fram kommer jag på att jag glömde pengarna, och vi skulle definitivt inte ha hunnit hämta dom, för det var bara någon minut kvar tills tåget skulle komma. Så vi åker hem igen till mamma. Men jag hade ändå tänkt sjukskriva mig imorgon, eftersom jag har haft huvudvärk i tre dagar. Så åker hem till Ludvika imorgonkväll istället. Vilket jävla äventyr!
/a

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla duktig

2010-03-14 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0