sorry

Alltså, jag känner att jag har dåligt med tid nu på sommarlovet.
Igår när jag kom hem från Stockholm åkte jag direkt till Emilia och sov där.
Idag var jag först på handledarkurs för körkortet, sen åkte jag hem och kollade på kronprinsessbröllopet och har kollat på det sen dess. Grät till och med en skvätt, bara för att det var så fint. Tror att det ska få stå på tvn hela dagen så att man kan kolla lite då och då. Vigseln var superfin och talet som Victoria höll vid ingången till slottet.
Fem generationer - Sofia med Evelina i knät, mamma Annika, mormor Veronica och Mommi.
Jag hade roligt i bilen på vägen hem från Stockholm, tog ungefär 50 bilder på mig själv.
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0