vadå rubrik?

Jag har ärligt talat inte orkat att uppdatera någonting idag.
Klockan 15:00 drog jag iväg och kollade på a-lagsmatch med Abra, Issa, Agnes och Christopher. Hade liksom inte träffat fisarna på riktigt länge och jag flyttar imorgon så det var behövligt.
Sen kom Alexander hem till mig, vi satt och kollade igenom lite bilder jag hade i lådorna från dagis, låg-mellanstadiet och massa annat. Sen käkade vi lite och åkte sedan till Karro och Elin.
Nu sitter vi här hemma hos mig efter en promenad. Karro och Elin kanske kommer hit också.
Och bara för att det här blev en sån lång text och för att jag inte orkar lägga in några bilder från dagen på datorn så bjuder jag på en bild på mig :)
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0