the day

Hej hallå! Jag är typ sjuk, men det skiter jag i, för jag fyller år imorgon och ingenting ska få förstöra min födelsedag. Därför var jag inte med på idrotten idag och jag kunde tyvärr inte heller vara med på dansen och anstränga mig. Men nästa vecka kör vi hårt istället.
Haha vecka 8 ska vi ut på turné på låg och mellanstadieskolor och dansa. Blir lediga på antingen förmiddagar eller eftermiddagar varenda dag då och åker runt i en buss till dom olika skolorna. Inte så mycket att skryta om, men det är i alla fall en början.
Efter dansen åkte jag och pappa och handlade lite saker till imorgonkväll, då kommer mina kära vänner hem till mig på födelsedagskalas. JIPPIE!
Nu har jag städat och ätit och snart ska jag städa lite till.
Sen ser vi bara fram emot morgondagen, eftersom det är min födelsedag :D
Dagens:



Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis på födelsedagen älskade fina Amanda! Ha en allra bäst dag!!! <3<3<3

2010-01-22 @ 08:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0