smart sak

Pratade precis med min syster Teresa í telefon och hon berättade om ett föredrag hon ska ha i skolan. Det handlar om stress och hon berättade att man blir lugn av lugn musik, lugna människor och var det någonting mer? Aja, skitsamma. Man blir i alla fall lugn av det och jag är en väldigt lugn person. Det är därför hon blir så lugn när jag kommer till Falun, annars stressar hon alltid runt. Jag klarar inte av stress, jag tar allting som det kommer. Det är liksom bäst så. Bara onödigt att stressa, man hinner ändå inte med mer saker. Så sluta stressa människor, det stör bara er omgivning och er själva. Gör som jag istället, lev livet och ta allting som det kommer.

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0