sjuklingen

Är hemma med dunkande huvud idag, så jag ska inte sitta här länge. Kände bara för att göra ett litet blogginlägg.
När man är sjuk känner man sig ofta äcklig och lortig. Därför duschade jag och gosade in mig i massor med krämer.
1. Schamponerade håret med fructis schampo.
2. Gliss hårinpackning !
3. Skrubbade kroppen med LdB:s peeling with silk.
4. Tvålade in kroppen med LdB:s shower with silk.
5. Smörjde in hela kroppen förutom armar och bröst med LdB:s lotion with guava.
6. Och sist smörjde jag in bröstet och armar med Loréals nutribronze. Eftersom det bara är dom kroppsdelarna som syns på vintern.
Nu ska jag gå och dricka ett jättegott te jag fick av mina vänner när jag fyllde år.
Och ni ska även få se bild på de andra sakerna jag fick.
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0