nanananana

Helskön dag. Jag är typ klar med allt som ska vara klart och jag ligger bra till i alla ämnen. Känns så jävla skönt.
Första syslöjdlektionen sen sjuan idag då. Trodde faktiskt att det skulle vara jobbigare än vad det var. Men min slöjdlärare är tydligen ingen bitterfitta längre. Kan kanske bero på att klassen bestod av bara tjejer. Jag och Abra syr iaf varsin liten gosegris och jag ska ge min till Evelina. En till sak som var bra på lektionen var att man kunde ta det hur lugnt man ville! Jag, Agnes, Abra och Issa satt och sa texter till låtar och så skulle dom andra gissa vilken låt det var, eller jag var inte riktigt med i leken, hoppade bara in när jag kunde en låt (A)
Efter skolan har jag varit med Amanda en stund. Mysigt som vanligt, även fast det inte händer så ofta längre.
Nu ska jag snart ta mig en dusch, eftersom jag inte hann imorse.


/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0