Gråt inte över en spilld bajshög!

Minis gästbloggar. Amanda och jag har varit ovanligt glada och roliga idag. Synd bara att vissa andra inte är det. Men man kan inte alltid vara glad, WE KNOW! Men ändå, fett jobbigt när folk blir sådana. Pluggat har vi gjort, duktiga som vi är. Och om jag hade sparat denna text utan att rätta till den (stavfel osv) så hade den blivit jätterolig :D vad tråkigt, att jag suddade. jaja, that's life. Vi är iallafall skapligt trött på karlar. Det får man också vara, när dem förtjänar det. Vilket det absolut gör nu. Fyfan vad jag hatar sånt, det är inte roligt någonstans. Så nu, blir vi nunnor och lever i celibat i resten av våra liv. (självklart ska vi inte det, men det känns så mycket bätte o säga så för tillfället!) Jag är ppl, inte tpl. Men just nu, är jag nog faktiskt lite mitt emellan. Lite livslust försvann precis, eller iaf lite kärlekslust. Nu vart detta ett långt litet fint inlägg, awesome huh? hejdå bajshögar! (spec två bajshögar!!!!!)


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0