fika

Jag och Amanda håller på att göra oss iordning nu, för vi ska ner på stan och fika med Alex och Jocke.
Måste bara berätta en rolig sak. Imorse vaknade jag av att min mormor ringde. Hon hade inte ringt igår när det var min födelsedag så jag antog att hon hade haft mycket att göra.
Jag svarar i telefonen och mormor säger: Grattis på födelsedagen gumman!
Jag svarade: Men mormor min födelsedag var igår.
Mormor: Nej, det är väl den 22a idag.
Jag: Haha nej det var igår.
Mormor får jätte dåligt samvete, men jag förstår henne faktiskt, hon har varit i australien i tre månader så hon behöver faktiskt inte ha sån stor koll.
Tack i alla fall mormor och morfar för att ni ringde, det är det som betyder någonting :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

He he ja, usch vad dum jag kände mig vännen. Enda trösten är väl att jag faktiskt inte glömde men tog fel dag..en för sent. Sorry Puss älskar dig

2010-01-30 @ 15:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0