Nu är det..

..slut på veckan. Det är dags för fredagsmyyyyys!

Sitter hemma hos Emilia (ovanligt?), nej.
Idag har det varit skola då och måste ju bara säga att våran årskurs är inte precis dem mest normala. När vi hade friskvård idag ville vi inte gå ut och gå, så min lärare sa att vi kunde leka lekar i kapphallen istället. Så där sitter vi, alla nior i en ring på golvet och har massagetåg. Sen leker vi även vinken och under hökens vingar kom. Haha och vi fick även en publik av alla sjuor och åttor som tyckte att vi var dumma i huvudet.

Har även dansat, idag igen. Underbart roligt, vi har verkligen kommit igång nu och jag körde verkligen slut på mig själv idag.

Som sagt så sitter jag ju nu hos Emilia, och vi väntar på att Marc ska komma hit från Falkenberg, mycket trevligt kommer det nog bli.
Aja, nu ska jag inte tjåla mer.
Pusshej!




Haha, bilder från vårat massagetåg när vi sjöng "imse vimse spindel".

/a


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, helt dumma :)

2010-02-19 @ 22:44:45
URL: http://elleen.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0