nervös

Nu är allting fixat och klart inför helgen. Jag har noterna, jag har sången och sen fattas ju bara kyrkan och barnet. Ska nämligen sjunga på Evelinas dop på lördag och det är riktigt nervöst.
.
Idag hade vi nationellt prov i svenska, skrev uppsats och det gick finemang. Imorgon har vi feting spanska förhöret och jag har bara läst på en gång. Jag kommer inte kunna någonting, men det skiter jag i nu för jag har faktiskt annat att tänka på.
Jag och några kompisar pratade om det idag. Lärarna ger oss alldeles för stora planeringar som man egentligen borde klara av att göra i skolan, eftersom vi redan har läxor vi ska göra hemma. Men istället får vi arbeta med både planeringar och läxor hemma. Och det är ju då inte så konstigt att vi inte hinner med, för dom flesta har ju också ett liv att leva och man vill inte slösa bort HELA fritiden med skolan när man redan går 7 timmar i skolan varenda dag.
Aja, där hade ni mina fina små funderingar.
Pusshoj!
.
Tycker att bilden var söt på Patrik, så jag bjuder på den, han försöker liksom trycka upp sina tuttar :)
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0