lonely

Lonely, I'm Mr Lonely,
I have nobody,
for my ooooown.
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely.

Ligger här helt ensam i en säng, i ett rum, i Emilias hus. I rummet bredvid ligger hon och Marc och dom har lämnat mig helt ensam. Fast det kan man väl förstå.
Jag ligger faktiskt här och grubblar över en fråga. Ska jag åka till Falun imorgon eller inte? Det skulle vara riktigt mysigt och skönt att komma bort härifrån, men samtidigt orkar jag inte sätta mig på ett tåg och dra iväg den här helgen också.
Jajja, nu ska jag nog sova tror jag. Ha det så bra alla, puss!


Fin, nytagen bild på mitt osminkade fina face.
Godnatt!


/a


Kommentarer
Postat av: Mormor

Sötnos gosunge GODNATT

2010-02-22 @ 16:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0