jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är eran

Mina älskade falukorvar, ni ska bara veta hur mycket jag tycker om er och hur sjukt glad jag är att jag träffade er. Vi har haft många dagar tillsammans nu och jag kommer aldrig glömma dom. Vänner som er borde alla få ha, pålitliga och helt fantastiska.
Jag sitter just nu och tänker tillbaka på våra sommarminnen, alla galna kvällar och samtidigt så lyssnar jag på Håkan, för det får mig verkligen att tänka på er.
Jag har bara mamma och Tomas att tacka för att jag har lärt känna sånna underbara människor som er, för om dom inte hade träffats hade jag aldrig träffat er.
<3
/a

Kommentarer
Postat av: din

pussipuss

2010-02-10 @ 21:11:21
URL: http://teresariiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0