dag 6 - min dag

Haha det blir ju otroligt roligt för er att läsa om den här dagen. Jag är nämligen sjuk och därför hemma från skolan.
Dagen började med att jag vaknade och inte kunde svälja, jag kraxade då fram att jag skulle nog stanna hemma. Jag sov i några timmar, sedan gick jag ner till mamma, åt lite frukost och sedan ville hon ha hjälp med lussekattsbak. Jag har faktiskt inte gjort så mycket mer, städade nyss iordning mitt rum och så har jag pluggat inför balettprovet hela dagen. Det börjar faktiskt sitta nu! När jag är klart med allt plugg, både idrott och balett ska jag belöna mig med en film.
kan jag få vara sådär brun igen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg du var

2010-12-10 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0