Dag 16 – min första kyss

Oj haha ! Det här ska bli roligt. När jag gick i sjuan var jag intresserad av en kille i nian som även var intresserad av mig. Vi skrev ganska mycket och en dag efter skolan höll han mig kvar genom att ta nycklarna till mitt skåp (jag kunde ju då inte hämta min jacka och sådant). Så vi satt där tills hela skolan var tom och då blev vi nästan utskickade. Vi stod och höll om varandra länge och sedan kysstes vi. När jag sedan kom hem till mina tjejkompisar och berättade det för dom, började alla skrika sådär som bara tjejer kan göra när något riktigt roligt har hänt. Ja som sagt jag gick i sjuan och det höll inte länge.
De som känner mig vet vem han är, men jag ska inte skriva ut namn ifall han inte skulle vilja det :) 

Kommentarer
Postat av: Abra

Hahhahahahahahahahahahhaah vilket jävla minne!! Det där skriket kommer jag ihåg ;)

2010-12-20 @ 10:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0