2010 snart slut

Året då jag lämnade en stad och flyttade till en annan. Då jag gick ur högstadiet och tog steget till gymnasiet. Året som har haft så himla många bra stunder men samtidigt så många dåliga.
Nu taggar vi inför det nya året. Man säger alltid så när det är nyår. Att det nya året ska bli så mycket bättre än det andra. För det mesta ser allting likadant ut. Men varför ska man gå in med dålig inställning. Då är det bättre att tagga och se fram emot ett bra år. Så jag säger det till er. Ha en jättebra kväll och var galna, för det är sista chansen ni får i år. Imorgon är det ett nytt år och då är det bara att ta nya tag.
Nu drar jag iväg till Isabelle och firar med klassen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0