spetsigirl

Idag har skolan varit på en föreläsning om internet och vilka konsekvenser det kan bli ifall man lägger ut bilder på sig själv och sådant. Men ska berätta mer om det sen.
.
Efter skolan gick jag och Abra upp på stan, jag köpte en foundation och Abra köpte ett linne. Sen åt vi lite glass och myste på en bänk ett tag. Efter det gick jag ner till café Engel och umgicks lite med Agnes och Isabelle.
.
Om en liten stund kommer jag bli ensam hemma och då ska jag ägna tid till att ta hand om mig skälv, tvätta bort sminket, kanske göra lite te och krypa ner under en filt :)
.
Här har vi tröjan som jag köpte på second hand i fredags. Spetsarmar men samma mönster på hela tröjan, och min blommiga kjol till det.
btw så har min bra kamera slut på batteri, blir cambilder sålänge

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0