lite pics

Nu är jag hemma i mitt eget rum, i mitt eget hus. Sitter och lyssnar på låtarna från Mamma Mia, riktigt sköna. Tänker snart ta mig en skön jävla dusch, vill inte vara äcklig, vilket jag är just nu.
Kvällen igår var verkligen jättemysig, fast alla var typ helt döda. Men vi klarade oss ändå, ögonen hängde bara lite när vi kollade på film.
Åt tårta, drack cola och kaffe till frukost imorse också, lite nyttigt sådär. Vi fick nämligen tre gratis tårtor igår på hemköp.


Tre tårtor, två cola, chips, godis, två glasspaket och två smarties.


älsklings sara <3


ellen, moi, cissie, sara(under filten) och tess
jag är så glad att du kom till falun nu över lovet ellen, då borde lämna stockholm oftare och komma hit :)

/a


Kommentarer
Postat av: ellen

men fina du! falun är mitt andra hem så jag would love to be here mer ofta. vi ses partyamanda!!

2010-04-04 @ 23:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0