kaos

Min klass är kaos just nu kan jag lova. Vi hade världens fight idag på SO lektionen.
Vi håller nämligen på med politik och skulle diskutera olika frågor angående löner, arbeten och sådant. Vilket resulterade till att allt spårade ur. I början var det lite roligt när alla hetsade upp sig, men när någon börjar ta åt dig personligt och bli sårad tycker jag faktiskt att man ska lägga av. Men aja, det är klassen i ett nötskal. Käfta på bara.
Skriver som Abra (abrakadabrra.blogg.se) skrev i sin blogg, det ska bli skönt att slippa er om två månader 9B. Även om jag tycker om er mycket så är vi klara med varandra som klass :)
klassfotot från sjuan! btw så saknar jag mina naglar också :)
/a

Kommentarer
Postat av: abra

bitterfittor är vad vi är! haha. nej men killarna är isåfall surkukar..

2010-04-15 @ 18:07:20
URL: http://abrakadabrra.blogg.se/
Postat av: amanda

De är de största surkukar man kan bli (Y)

2010-04-15 @ 20:37:18
URL: http://aalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0