pluggpluggplugg

Nu var det såhär att jag skulle sitta vid datorn för att hitta information om Ludvika kommun! Men jag fastande vid bloggnadet och idolvideos istället.
Vi har extremt mycket plugg, som jag verkligen inte orkar med, men jag måste. Här satsar man mvg!

Min klassföreståndare frågade mig, Abra och Agnes för några dagar sen om vi ville vara med som funktionärer när Marnässkolan hade friidrott och friluftsdag, och det ville vi. Så idag har vi och 5 andra nior varit på hillängen med dom. Det var ganska så chill, behövde bara hjälpa till lite vid höjdhoppet hela dagen. Så det blev en skolfri dag.

Snart kommer min Emilia och hälsar på lite, då blir det tårta från pappas födelsedag!
Smask


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0