sommarens sista smak

Emilia kom aldrig igår, för jag skulle ändå sova ganska tidigt och så var jag på dåligt humör, så det hade inte varit så roligt för henne.

Som ni kanske märker så kommer alla mina rubriker från Lasse Lindh låtar, jag älskar Lasse Lindh och är inne i en sån period nu när jag bara lyssnar på honom. Hans låtar får mig på extremt bra humör och texterna är underbara. Just den här rubriken idag känns ganska verklig.
Det är fint väder nu i september, men inte riktigt lika varmt som sommaren, det är vad jag kallar "sommarens sista smak".

Idag ska jag och min familj hos pappa åka till min låtsasmammas morfar och fira honom på hans 88 årsdag. Därför har jag idag satt på mig en liten söt klänning. Egentligen är jag inte en klänning människa, men det fick bli så idag ändå.

Jag har bestämt mig för att göra en stor förändring på mig själv, jag ska bli svarthårig och spara ut luggen (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0