när ingen ser

Toppendag som började med en toppen svenska lektion! Jag är klar med hela planeringen och satt bara och läste lite. Efter det hade vi matte och i den planeringen ligger jag precis i fas, så det är skönt. Sen hade vi arbetspass, och jag arbetade med No, och nu ligger jag i fas i även den planeringen. På bilden skulle jag måla en filt till mitt picknick tema och det fick bra! Sen var det idrott och vi var på hillängen och hade friidrott, vi sprang stafett och jag kände mig själv ganska duktig för en gång skull!

Efter skolan gick jag med Amanda till konfirmandernas läsning eftersom hon är ledare! Sen gick vi lite på stan och efter det träffade RObert och gick och käkade kebab! Och hade as kul :D

Nu tittar jag på idolavsnittet från i fredags eftersom jag missade det :)




Kommentarer
Postat av: Teresa

du är min sötboll!

2009-09-14 @ 21:39:35
URL: http://teresariiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0