kom med mig så vinglar vi fram genom stan

Hihi, jag är lycklig. Jag är extremt lycklig. Som vissa kanske har märkt har jag varit lite extra glad idag och skrattat väldigt mycket. Det känns som att mitt liv börjar gå i rätt riktning! Skolan har varit perfekt, har bara fjantat mig hela dagen. Jag och Amanda smög på Bella och Erika. Då kom vi på en idé till en dans, vi ska leka tjuvar. Haha kanske inte så seriöst, men kul!

Dagens idag var ju självklart på biologi lektionen.
Jenny skulle slå på en sak och sen sätta den mot näsan så att det durrade.
Hon tänkte göra det på Abra, men Abra kastade sig bakåt och sa: Kan min näsa spräckas?
Hahaha, så jävla blåst!

Efter skolan fikade jag med Agnes, och små inslag av till exempel Amanda, Issa, Frida och Sofie.
Det var myspys, mycket skratt och mycket allvar!
Jag tycker om mina flickor.

Nu ska jag äta, sen blir det idol!
puss


Kommentarer
Postat av: abra

blåst? det är jag inte ensam om att vara lilla amanda ;) hahaha! btw, me like you

2009-09-25 @ 18:36:13
URL: http://josefinkerstinabrahamssin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0