jag lider

Nu ska jag berätta för er om min mensvärk dag! Mens är äckligt tycker många, men ni ska få höra ändå. Det började med att jag bara hade lite ont, och det är ingenting om man jämför med hur jag brukar ha. Jag åkte i alla fall till skolan, men när vi skulle upp till klassrummet klarade jag inte av mer. Så jag gick ut och gick typ hundra varv runt skolan, för det känns lite bättre när jag rör på mig. Men sen blev jag bara ännu mer spyfärdig, så jag gick till skolsyster. Där fick jag ännu en tablett och så fick jag sova i sängen hon har i ett rum. Och till slut blev det bättre! Jag mådde prima ballerina, men min jävla mensvärk hade gjort så att jag missade min favorit lektion.. svenskan. Nu tycker ni säkert också att jag låter som värsta plugghästen, men svenskan är faktiskt den enda lektionen jag ser fram emot någonsin. Och ni kanske undrar varför jag inte gick hem. Det blir bara värre då, för då är man helt ensam, och det enda man kan tänka på är hur jävla ont man har. I skolan är det folk runt om mig hela tiden.

Sen hade jag i alla fall:
Matte
A-pass
Lunch
Bild
Idrott

Vi har börjat med origentering på idrotten nu, och det suger. För jag är rädd för skog, och jag kan inte läsa kartor. Önska mig lycka till sen på provet när man måste vara helt ensam!

Efter skolan var jag med Agnes lite.
Nu är jag hemma, och jag behöver inte plugga. För jag känner mig ganska lugn nu :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina unge, jag lider med dig när du har ont.

2009-09-21 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0