if I let you go

Jag hade det bra idag i cafeterian med Robin. Han var inte så dryg som jag trodde att han skulle vara ;)
Det blev mycket smörgåsgörande, haha men det var chill.

Efter skolan fikade jag med Emilia och Amanda, det var mysigt. Sen åkte jag och Emilia hem till henne och Amanda åkte hem till sig. Jag har färgat Emilias hår och lockat det, det tog en jävla lång stund kan jag säga.
Sen kikade vi på idol och jag blir bara stressad av det. Alla åker ju bara ut!

När jag gick hem var jag livrädd. Det var mörkt, ensamt och skog. Som tur var hade jag ett överfallsalarm med mig och höll mobilen i beredskap. Fyfan, jag går aldrig ensam i mörkret igen kan jag bara säga!

Snart ska jag nana mig i sängen, puss och godnatt!


min söta lilla vovvis


Kommentarer
Postat av: Elias

mumba

2009-09-24 @ 17:51:01
Postat av: abra den bästa

lindhomie, du och jag är mycket roliga ! villa bara säga dte (:

2009-09-24 @ 18:23:51
URL: http://josefinkerstinabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hihi, vi är extremt roliga abrisen !

2009-09-24 @ 19:24:41
URL: http://aalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0