idol is the shit

Dagen har varit najs. Gick upp halv 6 imorse, det var inte riktigt lika najs!
Jag och Issa har sorterat massa små saker i påsar hela dagen, men vi hade kul för det. Några timmars raster då och då. Jag tycker om det.

Efter skolan umgicks jag en stund med Viktor, och det tyckte jag om :)

Sen träffade jag Alex och vi tog oss en fika på Engel. Sen gick vi på stan lite och jag har hittat två par skor jag verkligen vill ha!
Men måste nog välja bara ett par av dom.
Efter staden åkte vi hem till mig och drack te och kollade på idol. Mariette är så jävla bra, helt sjukt hur man kan vara så lugn och ha en sån underbar röst.
Nu har i alla fall Alex åkt hem och jag tänker snart sova, för jag är tröttis.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0