i know you want me

Fredagen började med en hemskt dag i skogen med 9c och 9b! Vi hade friluftsteknik och skulle sätta upp tält, vindskydd och göra en eldstad. Och det regnade! Fast vi blev bara där i ungefär tre timmar så det var ganska lugnt. 
 
Efter den skiten åkte jag till Falun och sov hos min syster och hennes bebis. Vi hade det jätte trevligt.

Dagen efter var det en jätte trevlig kväll hemma hos Cissie med massa folk. Det gillades mycket! Massa Ludvika folk var där också, ganska skönt att inte vara ensam bland alla Falun människor för en gångs skull. Det blev också lite Granny där man träffade ännu mer folk.

Igår kom jag hem till Ludvika igen, och jag, Karin och Cajsa firade pappa lite.

Och idag fyller pappa och Sabina år, grattis till dom. Skolan var chill. Jag hade glömt idrottskläder så jag fick vara med och hjälpa Göran istället. Efteråt var jag lite med Agnes, sen hem och firade pappa igen.

Dagen imorgon ska även den spenderas med min bästa Agnes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0