det är sättet du rör mig

Saknar dansen så otroligt mycket! Snälla Lina kan du flytta tillbaka ?
Vill dansa med mina underbara tjejer igen, det är i alla fall någonting som får mig på bra humör.

Dagen sög i början, då vi var på reningsverket och gruvmuseét med skolan. Aldrig igen säger jag bara.

Efter allt det tråkiga var jag med min efterlängtade Alexander. Vi hade det underbart med en mysig fika, massa prat, skratt och allvar!

Imorgon drar 9b och 9c till avlången och har friluftsteknik. Vi ska sätta upp tält, tända eld och göra nånting med en hink. Men jag har Agnes i min grupp så jag blir inte så ensam, tur det.



Jag förstår vad du går igenom, men du måste förstå mig lite också.
Det är bara dig jag vill ha, bara bara bara dig!
Kan vi inte bara ha det så underbart som vi hade det för 8 månader sen.
Kan du inte ge mig en chans till, jag menar faktiskt allvar.
Jag vill inte såra dig, jag gör inte det här för att driva med dig,
jag gör det för att jag älskar dig.
Och det vet du att jag gör. Så jag förstår inte vad som är felet.
Vad kan jag göra för att få allting att bli bra igen?
Vad ska jag göra för att få dig att förstå? Snälla ta mig tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0