99% av alla killar är svin

Nu är jag trött på det här, jag ska börja gå i kloster! Någon som hänger på?
Jag orkar inte med dig. Du är helt jävla omöjlig. Kan du bara förklara vad du vill?

Jag kom alldeles nyss hem från stan, som sagt så fikade jag med Anna. Och det var extremt trevligt. Man har ganska mycket att prata om efter ett helt år! Och jag säger bara att ett så här långt uppehåll ska det inte bli till nästa gång :)

Skolan idag har varit bra, jag är duktig jao. Pluggat som satan, fast vi har no prov imorgon och det är inte kul. Jag kan INGENTING! Ska plugga lite efter det här inlägget. Önska mig bara lycka till.




Kommentarer
Postat av: Teresa

du är en snygging och jag kan vara din man :D

2009-09-22 @ 20:11:57
URL: http://teresariiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0