tillbaka till skolan

Idag var det första dagen i skolan efter praoen. Ganska så skönt, men sorgligt eftersom vi går miste om att vara på ABB.
På arbetspasset idag skulle jag jobba med so, och man blir ju bara helt jävla galen på lärare ibland. Vi håller just nu på med Islam och har en väldigt stor planering. På lektionerna får man nästan inte jobba nånting med planeringen, och boken man behöver för att läsa i får man inte ta hem. Så då är frågan, hur i helvete ska man då kunna bli klar någon gång? Ska man behöva bli tokig?

Aja, förutom det så har dagen varit bra. Jag var med Amanda till åttornas konfirmation, och man får ju lite ont i hjärtat. Dom har ändrat om så himla mycket sen vi konfirmerade oss. Och det var inte alls lika mysigt längre. Usch säger jag bara.

Sen åkte vi hem till mig för att sätta ihop en danslektion tills på onsdag, för då ska vi ha dom som har valt dans på friluftsdagen. Det ska bli kul, för jag älskar att hålla i lektionerna.

Nu vill jag dricka liter med vatten och sen sova!
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0