muskväll hos Minis

Emilia sov hos mig igår kväll och det var pys :) Jag hade högläsning i en Sune bok för henne och vi somnade halv 12, duktigt! Vi vaknade tidigt imorse också och vi har bara chillat hela dagen.


Nu är vi i köket och lagar mat, blir Emilias specialite tacotallrik ;)


Sen ska vi äta, basta med ansiktsmask och hårinpackning och kolla på en skräckisfilm som vi hyrde nyss.


Hahah jag märkte nu att jag råkat skriva muskväll i rubriken och det var ju så kul så jag måste ha kvar det. Jag skrattar ihjäl mig.


Aja, ni hör mer från mig senare ikväll eller imorgon :)


Måste bara tillägga att jag fick panik nyss, för internetet försvann och jag trodde att allt jag skrivit försvunnit.
Men duktiga jag hade sparat det :D


puss


blev en bild på Minis sötis katt Hugo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0