ingen tid

Jag har verkligen inte haft tid att skriva någonting sen i lördags.

På söndagen åkte vi i alla fall och grattade min gammelmormor(Mommi) och gammelmorfar(Mofi) och jag måste säga att dom är ju bara för söta. Det är orättvist att Mofi är så gammal och sjuk.
Vi var på Mofis ålderdomshem och fikade med alla andra som bodde där. Hur gulligt som helst, fick tårar i ögonen hela tiden. Dom var så glada att vi kunde komma. Och nu saknar jag som redan!

Igår i skolan hade vi origenterings prov, jag valde bana 2 av 7 eftersom jag var så rädd att virra bort mig. Haha det gjorde jag inte som tur var.
Efter skolan lekte jag lite med Minis, sen pluggade jag klart alla MVG uppgifter om Islam.

Idag har varit en fin dag. Började med att jag höll muntligt föredrag för klassen. Och Göran tyckte tydligen att jag var jätte bra, jag är stolt över mig själv.
Efter skolisen gick jag, Amanda och Anton@kryckarN på stan. Amanda är bara för jobbig som ska prova kläder i hundra år, och sen slutar det med att hon inte handlar nånting. Vet inte om hon köpte byxorna, men skitsamma. Lika drygt ändå att sitta på samma affär i över en timme, haha.
Sen fikade vi med Alex och det var så mys så.
Nu har jag varit hemma en bra stund och gjort klart alla svenska uppgifter och fördjupningsuppgiften om Islam.

Lite mer bilder från en underbar helg!



Mofi, mamma och Mommi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0