shulululu

Najs skoldag, haha jag och Amanda stannade kvar länge efter att vi slutat bara för att vi behövde sitta i datasalen och göra klart lite saker, så vi väntade på att pappa skulle sluta jobbet.
När vi kom hem till mig åt vi och pluggade biologi med Alex. Sen blev det även filmtittande och jag har nog aldrig sett Amanda gråta så mycket. Jag säger ju att Dagboken är bäst. Hon fortsatte att gråta typ 10 minuter efter att filmen var slut.
Och förlåt Alex för att jag klämde ditt finger i dörren. Det var mörkt i rummet och jag skulle stänga dörren. Men Alex hade sitt långfinger där och började blöda.

Mycket skratt och mycket skoj. Ännu en bra dag avklarad.

Imorgon har vi No prov.

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0