flying without wings

Dålig uppdatering från min sida, förlåt för det. Men jag har faktiskt inte haft tid. Den här veckan har varit extra bra mot alla andra veckor tror jag. Har väl mest umgåtts med Amanda som vanligt och det är också lika trevligt som vanligt :)

Igår i skolan sjöng jag lite på morgonsamlingen. Det blev låten "flying without wings". Och det fick jätte bra även fast jag var nervös som ett as innan.

Efter skolan igår åkte jag till Falun och här hade päronen middag med några kompisar, så jag och Tessan var väl med på den.

Nu ska jag snart gå hem till syster och bebisen som har feber.

/a


Kommentarer
Postat av: Karro

Spelar ingenroll att du var nervös du gjorde det jätte bra (: Jag satt och var jätte jätte stolt över allas insats och så klart mest din!

Alla var nervösa bara att din nervositet skulle ha synits och inte min :)Jag trodde nästan att du skulle dra dig ur på torsdagen men du gjorde du inte och det gjorde dig så klart mer nervös antar jag? haha puss&kram :) <3

2009-11-21 @ 12:57:33
Postat av: amanda

Jag skulle inte klarat en sekund utan er Karolin. Ni syntes inte på scenen, men jag visste att ni var med mig där uppe i båset, och det gjorde mig mer säker :) tack för hjälpen, puss <3

2009-11-21 @ 21:30:24
URL: http://aalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0