falun

Skoldagen har väl varit bra, fyfan vad man kan tycka om folk ibland alltså.
Lite drama hit och dit, men det är så Ludvika är, så alla är väl vana.
Och alla ställer upp för alla, me like mina vänner <3

Vi dansade idag, utan ledare dock. Men vi kom på en asbra dans. Kanske visas upp någon gång i framtiden.
Efter skolan följde Amanda med mig hem och umgicks lite. Sen åkte vi till tågstationen och hon vinkade av mig.
Usch vad jag saknar henne redan. Kan verkligen inte vara utan henne.

Vi har firat min låtsaspappa Tomas som fyllde år igår. Vi åt god mat och tårta. Men jag kan tyvärr inte vara så glad och social, är liksom inte på det humöret. Och jag har väl mina anledningar.

/a


mina fina systrar och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0